KÖPVILLKOR


Köp

Köp av produkter hos Lilly Nails AB innebär även godkännande av våra allmänna villkor.
Vid beställning av produkter över Internet föreligger bindande köpeavtal. Köpet är genomfört så snart som köpet bekräftas på skärmen. Beställningar kan endast göras via våran webshop. har du frågor eller behöver support är du välkommen att kontakta oss.
Alla olagliga handlingar på webshopen kommer att polisanmälas. För att skapa ett konto och handla hos oss måste du vara minst 18 år fyllda eller ha målsmans samtycke, samt vara utbildad terapeut eller stylist inom naglar, fransar och/eller vax.

Pris

Priserna är angivna i svenska kronor. Alla priser är exkl. moms. Lilly Nails reserverar sig för eventuella felaktigheter och prisändringar.

Betalning

Betalning via Pay Pal:
Vi skickar ditt paket via Post Nord efter att ni förskottsbetalat enligt anvisningar i orderbekräftelsen.

Betalning via Klarna:
Vi skickar ditt paket med Post Nord, i ditt paket medföljer en följesedel, fakturan kommer på mail från klarna med avbetalningstid enl. deras villkor.
För att du ska få kredit krävs att du uppger ditt personnummer eller ditt företags organisationsnummer.

Kortbetalning
Betala med Visa / MasterCard och Diners kontokort tryggt och säkert över Internet direkt efter beställning. Din betalning förmedlas av Klarna med säker kryptering.
Dina kortuppgifter sänds direkt till bank och kan ej läsas av annan än din bank. Inga extra avgifter tillkommer för kortbetalning.

Leverans & Fraktkostnad

Leveranstid inom Sverige 2-5 dagar. Kostnad 47,20 SEK
Övriga Europa 5-10 dagar. Kostnad 79 SEK
Fraktfritt från 800 SEK 
Lilly Nails ansvarar inte för ev transportskador, dessa rapporteras till vår transportör.

Bytesrätt

Bytesrätt gäller 14 dagar från köptillfället. Följande villkor gäller;
1. Varan är oanvänd och felfri.
2. Komplett originalförpackning återlämnas i sin helhet och oskadd.
3. Kvitto eller faktura finns och kan uppvisas.
4. Ange anledning till bytet och bifoga kvitto eller faktura.
5. När varan är returnerad gör vi en återbetalning till dig.
Om varan är felexpedierad står vi självklart för returfrakt annars står du för alla ev. fraktkostnader. Om varan är felexpedierad skall du kontakta oss omedelbart för mer exakt information om hur du gör returen.

Reklamationer

Vid felleverans, exempelvis; fel antal produkter är levererade, skadade produkter eller liknande, kontakta oss inom 5 dagar efter att felet upptäckts och uppge vari felet består. Returfrakten återbetalas så snart varan inkommit och reklamationen godkänts. Ersättning av ny vara sker kostnadsfritt för beställaren under förutsättning att den fortfarande är förpackad i obruten originalförpackning.
Vid trasig produkt ersättes med en ny inom garantitiden, maila kvitto till order@lillynails.se och beskrivning av felet på produkten, vi skickar en retursedel och när varan är mottagen ges ersättning för denna i form av en ny produkt.

Vem får handla?

Vi erbjuder ett sortiment med produkter endast för proffessionellt bruk, därför ser vi att du har gått en gedigen utbildning och är utbildad och diplomerad terapeut, stylist eller liknande för att handla hos oss. Vi följer rekommendationer från SEYF, och godkänner därför inte distansutbildningar och undervisningen måste vara till övervägande del lärarledd.
Du skall vara fyllda 18 år eller ha målsmans medgivande. Vi föreslår dock att är du under 18 år att du ber målsman att starta ett konto istället. Uppmärksamma att geler och akryl säljs endast till utbildade nagelterapeuter. Vissa franstillbehör får endast köpas av utbildade fransstylister.

Kundtjänst & Support

Vid beställning eller frågor gällande produkter eller Lilly Nails's verksamhet kontakta oss via e-post på order@lillynails.se eller på telefon: 031-298829 vardagar 10-18 lördagar 10-14

Välkommen att handla hos Lilly Nails, tryggt och Enkelt!

Denna sidan använder cookies, genom att fortsätta godkänner du användandet av cookies.